dps + aritma 0512

jirka7a@seznam.cz jirka7a
Středa Březen 17 14:53:26 CET 2004

Jestli myslite takovy ten co se da normalne koupit, tak ten se pujcit
da (treba ode mne :-)), ale ujistuju, ze stoji za velky kulovy. Levne
pristroje (rozumejte mene nez 1e5 Kc) jsou zaroven dalekohledy -
proste ta jejich mizerna optika zvetsuje, takze veskere zesileni
svetla jde do haje. "Dalekohled" ktery vubec nezvetsuje je totiz
docela slozite vyrobit a ma-li byt soucasti takoveho zarizeni, pekne
se to prodrazi.

Ales Prochaska