Pripojovani zarizeni na USB

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:53:24 CET 2004

Pokud bude potreba, mohu nabidnout TUSB2046B v pouzdru QFP (jine se snad ani nedela) za dumpingovou cenu 86Kc/ks. Kdyz vidim, jaky je to best-celer... :-) Ale nekolik kusu se da objednat jako vzorek, od TI chodi dobre.

J. Hanzal

>Co rikate 2046B? 4 porty, podporuje nejaky Win95/DOS mode.
>
>Vzhledem k tomu, ze chci delat zarizeni na USB, ale bude tam 2x to
>same+1neco jineho, tak mi vyhovuje vic ten svab :) nez USB hub jako
>krabicka.

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac, MP3 chips
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg 58'26"N, 14deg 2'53"E