Resetovaci obvod TL7705A - problem

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:25 CET 2004

On Mon, 17 Feb 2003, Ales Povalac wrote:

> Zdravim konferenci,
>
> mam TL7705A (podpetovy snimac + reset) pripojeny k AT89C52. Na P0 brane
> je pripojen ULN2003, ktery spina nekolik rele, takze v zapojeni je
> celkem znacna spinana indukcnost. Cas od casu mi to po zap. napajeni
> proste nenabehne (rele sepnou, tj. P0 je cela v log. 1), obcas to taky

Nemuze to byt tim, ze obvod resetuje procesor, ten nastavi vsechny vstupy
do 1 , tim sepne vsechny rele a ty zacnou zrat, takze poklesne napajeci
napeti. Tomu TL7705A tusim staci par desetin V pod +5V a haze reset, takze
ten obvod nikde neprojde resetem. Meril jste napeti na vstupu RST v dobe
kdy to zustane zasekle ?