dps + aritma 0512

Jaroslav BUCHTA buchta
Středa Březen 17 14:53:20 CET 2004

AT89C5x maji interne od RESETu odpor k zemi, ale radove myslim
ve stovkach kilo. Kdyz uz tam dat hlidac napeti, myslim ze je
naprosto zbytecne usetrit 10k odpor. Dale je fajn na napajeni
pouzit dostatecnou kapacitu (a take takovou, aby stihla podchytit
i hodne kratke pulsy, tedy ne jen nejaky elyt), protoze puls
pod 2us (alespon podle PDF k TL7705 od TI) nemusi ten brouk
vubec odchytit a myslim ze tento cas vypadku napajeni muze
v MCU uz nadelat paseku. No a protoze RESET "ustane" az
po nabehnuti pracovniho napeti, nemel by byt ani problem
s pomalym nabehem napajeni pro MCU pri pouziti mekkeho zdroje a
vetsich kapacit na napajeni, protoze tohle ta 7705 resi.

BTW, ten vystup 7705 ma otevreny kolektor :).

--
Jiri Bezstarosti

Jeste me napada jedna vec... usetril jsem odpor mezi vystupem 7705 a zemi,
v katalozich je tam 10k (7705 ma otevreny emitor). Funguje to i bez toho,
ale 51 jde ted zresetovat i multakem kdyz merim napeti mezi resetem a +5V
(typuji vst. odpor meraku radove megaohmy). Ze by se na reset dostalo
nejake nepatrne ruseni, ktere by bylo kratsi nez predepsanych X cyklu
oscilatoru 51 pro bezpecny reset? Tim by se brany nastavily na log.1, ale
nerozbehl by se program. Je to realne?

A. Povalac