dps + aritma 0512

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:53:19 CET 2004

Kdysi jsem zkousel HP DJ540 - vysledek byl naprosto nepouzitelny
Ted HP DJ 3820 - vysledek naprosto pouzitelny, ale musi se nastavit nejvyssi sytost tisku

Kdyz hodne specham:

Osvit 6 min
Vyvolani 1.5 min
Leptani 10 min
Pocinovani: 10 min
Ostrih a vyvrtani (ca 200 der): 15 min
Hledani ztracenych nastroju, nadavky: 2.5 min
Celkem tedy: 45 min

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.