Programovani V850

Ctirad Konecný ck
Středa Březen 17 14:53:13 CET 2004

Diky za nabidku, ale nechci Vas o nej pripravit. Vim, ze se kusova mnozstvi
spatne shani a mam ho take objednany. Predstavoval jsem si, ze se mi ozve
nekdo s LINECem nebo StartWarem a ze tam pujdu programator vyzkouset. V
Praze tyto vyvojove prostredky asi nikdo nema, a tak si pockam na ten chip.
Jak si vyrabite zkusebni desku pro vyvoj - pouzivate nejake patice pro SMD
procesory. Ja jsem si dosud delak plosnaky s redukci, ale 100 pinu :-(,
chtelo by to nejakou mladou Cinanku (dobry zrak, jemne prstiky, velka
trpelivost :-))
Ctirad Konecny

> Pustim kousek, ale desne nerad :).
>
> uPD70F3015BYGC (V850/SA1) - Praha 5.