Programovani V850

Ctirad Konecný ck
Středa Březen 17 14:53:13 CET 2004

> Jaky jste zkousel procesor z rady K0?
>
> Zjistil jsem ze pro programovani 78F0078 je nutne, aby programator umel
> vybrat prislusnou metodu pomoci pulsovani VPP. Myslim, ze jako jeden z
mala
> NECu nema pri nulovem poctu pulsu defaultni SPI rozhrani. Pri dodrzeni
> nutnosti poctu pulsu VPP pro nastaveni prislusneho rozhrani je
programovani
> bez problemu.
>
> Igor

Pouzivam 78F0034. Programuji pres UART, a tak musim vybrat komunikacni
rozhrani pulsovanim Vpp. UART pouzivam typicky ve svych projektech pro
komunikaci kontroleru s obsluhou, a tak se hodi i na to flashovani, krome
toho pro SPI by mi nestacily signaly na COMu u PC (4 vystupy). Paralelni
port mi nevyhovuje, zabira ho tiskarna, je nestandardni a bojim se na nem
casto prehazovat konektory.
Ctirad Konecny