Rozsypanej caj - a jeste k tomu denne

Dolezal Dusan dolezal
Středa Březen 17 14:53:02 CET 2004

Jo, taky mi to chodi, dokonce z nekolika adres. Taky to mazu.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of SSOU Vodochody s.r.o.
Sent: Wednesday, February 26, 2003 7:08 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Rozsypanej caj - a jeste k tomu denne

Denne mi chodi z adresy godo2010@orgio.net
E-mail v HTML, obsahujici rozsypany caj. Uvnitr lze zachytit i par
anglickych textu a adres - napriklad

www.anysms.co.kr

a HLAVNE

http://list-archive.gin.cz/hw-news/0107/msg00845.html

Coz je moje zprava, odeslana kdysi davno do teto konference. Vim, jak se
mailu branit - proste necham vse z uvedeneho mailu mazat jeste na serveru,
ale zajima me DUVOD, proc se tak deje. To si me jen nejaky robot vyhledal
pri prochazeni webem, nebo mel kdysi nekdo blbe zkonfigurovane preposilani
zprav z konference na SMS pomoci uvedeneho operatora a ten z toho co
preposilal tahal informace ? Nebo jak si to mam vysvetlit ? Setkal se s
uvedenym mailem jeste nekdo v teto konferenci ?

s pozdravem: Ing. Vlastimil Wagner - spr?vce poc?tacov? s?te SSOU Vodochody
s.r.o.