Re: Programator ICSP pro PICy

jirka7a jirka7a
Středa Březen 17 14:53:02 CET 2004

Jen pozor, kdyz jsem si stavel JDM, tak jsem si vsiml, ze ma
posunutou zem na PICu tj.
VPP PICu = GND pocitace,
GND PICu = -5V pocitace.
Kdyz to pouzijete jako ICSP, tak by tedy nemely byt spojene zeme
Vaseho pristroje a pocitace.

Jirka
PS: Jinak mi funguje i pro 12F629.
Dale jsem provedl modifikaci:
- misto jedne ZD mam ZD + LED, vidim co se deje,
- na RB4 mam switch - GND - VPP pro tu radu 16F6x,
- kapacity mam vsude 100uF.
Vzal jsem si inspiraci nekde z webu.
( Jen pri sve radosti jsem si vymazal pamet 12F629 a tak ztratil
kalibraci oscilatoru, ovsem jiz jsem nasel postup, jak dokaliborvat
primo do microchipu.)

Reklama:
Internet zadarmo - spolehlivy  a rychly pristup k internetu. Podrobnosti a automaticke nastaveni na http://internet.seznam.cz