prenos audio

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:00 CET 2004

| Odes?latel: senko jan <student@pobox.sk>
| potreboval by som poradit, ako vyriesit prenos Audio nf signalu na
| cca 100m vzdialenost v zarusenom prostredi/ pocitace,radiostanice a
| hlavne blizka energeticka siet /.

Pouzijte sigma-delta modulator prvniho radu a mate neruseny digitalni
prenos. Dekoder takoveho signalu je jen RC filtr dolni propust prvniho radu
naladeny stejne jako v tom modulatoru.

Podminkou je dost vysoke vzorkovani, ale tak od 2MHz uz to celkem jde
(poznat to je jen pri velmi pozornem poslechu), od 500kHz je to jen HiFi,
pod 500kHz je to - mno, sra?ka.

Idealne se na to hodi 74(AL)S74, date tam vzorkovani 10MHz a mate
prvotridni prenos. Nezapomente na rekonstrukci digitalniho signalu (schmitt
KO) v prijimaci.

Anebo AD -> DA

JL.