BT848KPF

AZE aze
Středa Březen 17 14:52:53 CET 2004

Myslim ze vsechno se tady toci okolo symetrickeho zapojeni a to je i podle
meho nazoru nejlepsi. Vystup z reproduktoru je dost silny, takze pripojit
pres trafo cca 1:3 (z 16 na cca 150 Ohm, treba vystupni z nejakeho
tranzistoraku) a na kroucen? draty (treba zvonkove, kabilek SYKFY nebo UTP)
Na druhe strane taky trafo a reproduktor. Cele vedeni je nejen symetricke,
ale ma oba konce v luftu. Kdyz se to budete snazit sesymetrizovat operakama,
budete mit problemy se zemenim a s propojenim zemi na obou stranach (vznik
zemnich smycek s vetsim indukovanym souctovym napetim, nez ty operaky
zvladnou). Maximalne bych ty trafa dal do plechovych krabicek, pokud by tam
bylo tak silne mg.pole, ze reprak pripojeny k trafu (a k nicemu jinemu)
vrci. A nerikejte mi ze tohle bude vrcet. A kdyz jo, tak na vysilaci strane
zesilit treba na 10W, reprak na vystupu utlumit odporama. Ale to by muselo
byt pole, jake si nedokazu predstavit.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, February 27, 2003 3:08 PM
Subject: Re: prenos audio

| Odes?latel: senko jan <student@pobox.sk>
| aj ja som sa rozhodol pre asymetricke zapojenie, len neviem najst

symetricke...

| ziadnu schemu. Na vlastny vyvoj nieje cas/ vlastne to uz malo byt

Jako "vysilac" dejte symetricky napajeny tranzistor se zesilenim=1. V
kolektoru i emitoru shodne odpory, signal se bere z kolektoru i emitoru. Je
symetricky, ma offset, ktery je mozno odstranit kapacitni vazbou. No a jako
"prijimac" dejte obvykly symetricky zesilovac.

To je operak, se zesilenim=-1, kdy vstup jde na jeden drat a (+) vstup jde
pres stejne velky odpor na druhy drat.

Snad jsem to popsal srozumitelne.

JL.