nahrani zvuku pro UM5100

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:27 CET 2004

> Pred asi 8 mesici sem jeden z kolegu ucastniku daval link do
> uschovny, kde
> nechal v ps svoji diplomku, ktera se konstrukci jednoduche
> PCI zabyvala,
> mozna nektery z pritomnych ji zasle, mam ji take nekde zakutanou :)

Hi,

   no, to jsem byl ja :-) Muzu ji klidne poslat znova, ale je poplatna konci minuleho stoleti, kdy PCI2.2 byl skoro nedokumentovany hit. Nicmene je v ni volne prelozena strucna specifikace PCI2.1 a pokud je mi znamo, tak dnesni specifikace se lisi jen na mistech, ktera jsou, jak psal pan Cihelnik, z rise snu.

   Krome "opensource" diplomky mam jeste specifikaci (papir a pdf) a knihu o PCI (tak 700 str. papir), kterezto uz bohuzel opensource nejsou, ale pujcovani asi nelegalni neni :-)

Jiri Naprstek