nahrani zvuku pro UM5100

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:35:23 CET 2004

Zatim nevim, jestli se ta vec bude realizovat. Jde mi o dosazeni lepsi kvality, vzorkovani 24 KHz a melo bz to neco kratkeho zahrat (cca do 20 sec). Uz jsem si tady maloval 4060+4040 na adresovani a nejaky 8 bitovy prednastavitelny citac jako PWM prevodnik. Jenze se mi to zda zbytecne slozite, kdyz na to existuje brouk.
Andel
  ----- Original Message -----
  From: jiri@bezstarosti.cz
  To: 'hw-news@list.gin.cz'
  Sent: Monday, September 02, 2002 9:20 AM
  Subject: RE: nahrani zvuku pro UM5100

  Zdravim.

  Ja jsem delal mluvici panenku, o ktere uz jsem se jiste zminoval.

  Vzal jsem 8031 a pripojil k ni pulmego flash. Prehravam tim 11kHz/8bit
  a data jsou v te FLASH jako RAW, tedy vzal jsem WAVy (11kHz/8bit/mono)
  a urizl jim hlavicku - to staci, protoze dale uz jsou data jako RAW. Jako DAC
  se da pouzit 74HC595 s prickovym prevodnikem, celkem v pohode se stihne
  i 22kHz, ale pro usporu pameti je 11kHz docela dostacujici a s filtrem
  na vystupu to mluvi opravdu kouzelne.

  Protoze mam FLASH jako strankovanou po 64kB a stranky prepinam
  piny brany a v te flash je mimo dat pro zvuk i program, mam na zacatku
  kazde stranky kopii toho programu a pak data. Ta data se jen ctou, tedy
  je cela pamet pripojena jako pamet programu. Cele to ma i jdenoduchy
  filesystem, tedy da se prehravat ruzne dlouhe wavy podle vyberu.

  Je to myslim velice lacine reseni a vysledek je opravdu kouzelny.
  Slo by to pouzit treba jako "audio display".
  Uz jsem totez namontoval i do telefonni aplikace a ta aplikace ackoli
  beha z te 51, ktera prehrava i ty zvuky dela stejny uzitek, jako PC
  s drahou telefonni kartou.

  Nestacilo by Vam neco takoveho ? Myslim ze se v pripade zajmu
  muzeme dohodnout. Mam i program pro "sestrojeni" obsahu FLASH
  z tech RAW a programu pro 51 (pod Win), tedy pohodli "sestrojeni"
  je dost vysoke, ale je pravda, ze by se asi muselo ledacos upravit
  Vam na miru, ale dohodnout se da cokoli :).

  Doufam ze jsem pochopil o co jde, Vami popsane obvody neznam.

  --
  Jiri Bezstarosti