OT:plexisklo

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 14:35:26 CET 2004

Mam pocit, ze to nepomuze. SMS spravy jsou odesilane protokolem GSM site, a
tudiz u operatora bude videt pokus o odeslani zpravy. Podle mne SMS centrum
funguje POP3/SMTP server a neni dulezite pres co se zprava odesila, ale ze
se odesila.

RK

-----Original Message-----
From: Vymetal Tomas [mailto:vymetalt@snt.cz]
Sent: Friday, August 23, 2002 3:43 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: SMS br?na

cel? syst?m zat?m ?e??me jen teoreticky... kdy? odmysl?me, jak? m??ou b?t
probl?my s oper?torem a jak? pr?vn? ?i technick? probl?my mohou nastat,
vyvst?v? ot?zka:

Jak?m zp?sobem odch?z? SMSka z mobilu do SMS centra a d? se toto SMS centrum
nahradit? (tzn. vytvo?it podm?nky jak? m? oper?tor u sebe?) Druh? probl?m je
v tom, zda SMSky mohou odch?zet na ??sla SMS center nepovolen?ch oper?torem.
Zde by to cht?lo ale sp?? n?jak?ho mobiln?ho technika, kter? m? z probl?mem
zku?enosti.

Cel? teorie je zalo?ena na to, ?e syst?m bude zneu??vat s?t? oper?tora, k
tomu, aby bezplatn? doru?ovala SMSky na ur?it? zat?m nevyvinut? za??zen?.
T.p.V.