OT:plexisklo

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 14:35:26 CET 2004

Asi tak pred dvema tydny jsem to opravoval - tu vadnou vetev jsem
nahradil 7809. Zacalo to fungovat. Pred opravou byla uvnitr
zasekla kazeta, resp. tech 9V je tam pro motorky (jak pro
vysouvani kazety tak pro posuv pasky) a tak nemely stavu. Jinak
video vypadalo, ze funguje, displej svitil a na tlacitka
reagovalo zobrazenim symbolu.
Ale vim, ze tam byly primo ve zdroji takove cerne hranate
pojistky (jednu jsem omylem znicil), takze by mohla byt chyba v
nich. Zkuste se taky podivat shora na desku plosnych spoju vpravo
ve videu - mel by tam byt konektor, u ktereho se pise, kolik
voltu je na kterem pinu. Chci rict, overte si, jestli ta napeti
opravdu jdou ze zdroje az do videa.

P.K.
> Od: "Ing. Martin Plsek" <xplsek01@seznam.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Sun, 1 Sep 2002 15:45:10 +0200 (Praha Bratislava (letn?))
> P?edm?t: VCR V-109CZ: rada nebo schema
>
> Zdravim,
>
> 	mam problem s videorekorderem TOSHIBA V-109CZ.
Nefungoval, protoze
> byl vadny hlavni stabilizator STK7253 a nekolik prilehlych
elytu. Chybelo
> napeti 9V, ktere se po vymene vadnych soucastek ve zdroji
objevilo. Ovsem
> video stale nepracuje. Zdroj ale jiz dava vsechna potrebna
napeti. Chyba
> tedy bude nekde dale, zrejme v ceste napeti 9V, ale bez
schematu se to

ZDARMA a RYCHL? zas?l?n? SMS z www.posliSMS.cz