K cemu je dobry certifikat ECDL?

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:25 CET 2004

>Manzelka po mne chce, abych ji to vysvetlil a ja pred ni nechci vypadat
jako blb.

Ono je nejlepe kdyz neco nevim to rict rovnou - mam s tim dobrou zkusenost.
Navic nikdo nemuze vedet vsechno, doba Leonardu uz minula. Clovek totiz
vypada
jeste hure, kdyz se provali, ze neco nevi a tvaril se vsevedoucne a zena na
prijde obvykle velice rychle (alespon moje mne ma precteneho naprosto
dokonale) :).

A dobry to ECDL neni vubec k nicemu. Kdyby mne chtel nekdo zkouset z
pocitacove
gramotnosti, poslu ho v lepsim pripade k psychologovi :). Naco mit ve firme
nekoho
s certifikatem, kdyz bude "levej jak savle". Za 3 dny prace je obvykle uplne
jasno
(obvykle i drive) a certifikat na hlavu mne fakt nikdy nezajimal a ani
nebude.

--
Jiri Bezstarosti