Tonovy generator

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:25 CET 2004

Ono staci i udelat prehravac vzorku z FLASH pameti
a jen ridit taktovaci kmitocet pro citac a vystup
te FLASH pripojit na DAC (treba prickovy z odporu).
Nulovani citacu je potreba resit tak, aby ton hral
vzdy od zacatku FLASH, tedy aby mel i spravnou "obalku".
Ale je to jen jeden hlas. Samo ze pouziti jednochipu
je pohodlne a daji se pak delat opravdu kouzla, jen
generovat ton podle napeti se mi zda zbytecna oklika.
Snad jen pro dynamiku uhozu, ale to jsme zase jinde.

Napriklad se da pouzit tak rychly jednochip, ze stihne
i nekolik tonu michat do sebe a protoze budou vsechny
nasamplovany na napr. 44kHz (kazdy ton svuj sampl),
muze jich jet nekolik soucasne. Cele se to pak da preladit
zmenou taktu jednochipu.

Ale jen takove napady, jiste tech reseni najdete hromady.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Hynek Sladky [mailto:sladky@jablotron.cz]
Sent: Tuesday, September 03, 2002 9:33 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Tonovy generator

V tom pripade bych doporucoval mikroprocesor PIC16F873, ktery zmeri napeti z
klavesnice, podle toho bude generovat ton na vystupu
CCP. frekvence PIC bude rizena RC clankem, kde R bude nastavitelny. Pripadne
by R mohl byt pripojen na dalsi analogovy vstup a z
neho by se odvozovala nasobici konstanta 0.5 - 2.0... Je to sice s delem na
komara, ale reseni by pak bylo bezproblemove...

Hynek Sladky