PLL, kmitoctova synteza

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:35:15 CET 2004

Mnojo, dobre, ale pro mensi krok ?

Dival jsem se do datasheetu, tam je skutecne jako minimum tech 3.2MHz.
Znamena to, ze kdyz tam dam krystal treba 2MHz, tak ten obvod nepojede
(tzn. ze ovbod ma nejake dynamicke pameti)? Nebo to je 3,2MHz pro ten
dany rozsah ?

Rekneme ze s 1MHz krystalem by byl krok kolem 15,6kHz a rozsah
16MHz-300MHz. Ale fungoval by ten obvod vubec, ci nikoli ?

VP