OT: Praha

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:35:15 CET 2004

Dobry den,

  je nutny VGA monitor? Docela pekneho vystupu kolega kdysi dosahl cestou

1cip <-> teletext dekoder/generator <-> TV monitor.

Ten TTX dekoder dela tusim philips, je pomerne levny (typ si uz bohuzel nepamatuji) a ovlada se pres I2C (zabere 2 nozicky). Ma vse uvnitr, vcetne pameti a z venku potrebuje akorat synchronizacni smes, protoze je udelan tak, aby umel ten teletext vkladat do obrazu (mozna byste vyuzil i to vkladani..?)

Jiri N.