zapojeni s 555 ze stareho AR

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 14:35:12 CET 2004

>Myslel jsem, ze to nekdo z pritomnych modelaru vypali hned.

Pritomni modelari jsou radi, ze Vase "garaz" uz mlci,
ale nechtel jsem to kolegovi vypalit tak drsne.
Ale uz je to venku. Mozna ze to "nasobi" ten kmitocet
kam patri, tedy treba je to jen zbrkly soud.

Tedy krystal se da koupit v modelarskych prodejnach a
ceny od ruznych vyrobcu jsou ruzne a po prodejnach
taky. Vy ale nepotrebujete cely par, tedy da se koupit
i jen vysilacovy a to je jen pulka ceny. Jen pozor
na harmonicke - nektere krystaly jsou na druhe a nektere
na treti, tedy aby Vam to "sedlo". Tu treti jsem nasel
v amaterske konstrukci a druhou v profi, takze nevim
zda obvykla u profi vyrobku neni spise ta druha, ale
v kazdem pripade je fajn to vedet.

--
Jiri Bezstarosti