LPT1 - Win95

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:35:12 CET 2004

| Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
| Nekdo tady s tim mel taky kdysi problemy, tedy
| s nastavenim LPT do nechtenych urovni a dosel
| k reseni, ze se pouzil jednochip, ktery spinal
| a vypinal zarizeni na specialni sekvenci.
| Tak se minimalizovala moznost nechtene funkce,
| dokud se nic od zarizeni nechtelo umyslne.
|
| Ale nebyl to muj napad, ja jen trochu vypomohl
| s tim jednochipem.

Muzete se o ten napad v konkretni navodove podobe s nami podelit? Chystam
se delat ovladani pres LPT a tohle mi pravda trochu zamichalo karty.
Predpokladal jsem, ze datove vystupy jsou porad na nule. Hoooodne by mi
vadilo ikdyby se tam mela kdykoliv behem nabehu/zapnuti/vypnuti objevit
"jednicka" mimo plan.

Ovladat jsem to chtel prostym (zjednodusene)
	echo 1>LPT1
a pod.

Diky moc za vsechny, zdravi JL: