univerzalni IO deska

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:35:04 CET 2004

> Takove hracky mi take hodne rikaji a zajima mne predevsim
> oblast autonomnich robotu. Jen preferuji vlastni "inteligenci"
> techto hracek a pripojeni k PC beru spise jako moznost neco
> do nich naprogramovat ci "napustit".
>
> Ale jinak jsme tady minimalne 2, kdo nabizime (ja jen chipy,
> Jirka Rotta cele moduly ) neco pro rizeni serv seriovym portem.
> Tim se da seriakem rozhybat opravdu hodne veci pomoci
> modelarskych serv.

Ja si predstavuji spise neco obecnejsiho, napr. binarni vystup (a na nej
treba zarovku), binarni vstup (s tlacitkem), A/D prevodnik (a programek,
napodobujici osciloskop) apod.
Zkratka neco jako Logitronik na soucasne urovni, tak pro zaky zakladni
skoly.
Mimochodem: jak si nasi nejvyssi pedagozi predstavuji napln predmetu
Informacni technologie?