univerzalni IO deska

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:04 CET 2004

Pak by stacilo na seriak privazat PIC a jen snimat
jeho ADC, vyuzit vystup PWM, par vystupu a par vstupu.
Taky by tam mohla byt rovnou nejaka tlacitka a taky
najake piezo pro pipani. No a mozna posilit vystupy
a pridat i nejake relatko.

Cele by se to pak ridilo tak, ze by se seriakem
poslaly jen udaje o tom co ma byt na kterem vystupu
a brat vstupy treba na pozadavek (vcetne ADC).
Protoze by cela chytrost v tom PICu byla jen o rizeni
tech periferii a komunikaci s RS232, slo by to cele
splacnout do programu i za vecer. Co se tyce seriaku,
oddeleni optocleny by tady bylo asi dost vhodne.

No a program pro PC by mohl byt jeden velky panel (okno)
se soupatky a cisly a to taky da vice designerske
prace nez psani :).

Ale nejak se mi k realizaci neceho takoveho nedostava cas.
Nakonec mam dojem, ze s PICy take pracujete, je tak ?

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: ing.Jaroslav Kotlaba [mailto:kotlaba@zpa-pecky.cz]
Sent: Thursday, September 12, 2002 11:54 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: univerzalni IO deska

> Takove hracky mi take hodne rikaji a zajima mne predevsim
> oblast autonomnich robotu. Jen preferuji vlastni "inteligenci"
> techto hracek a pripojeni k PC beru spise jako moznost neco
> do nich naprogramovat ci "napustit".
>
> Ale jinak jsme tady minimalne 2, kdo nabizime (ja jen chipy,
> Jirka Rotta cele moduly ) neco pro rizeni serv seriovym portem.
> Tim se da seriakem rozhybat opravdu hodne veci pomoci
> modelarskych serv.

Ja si predstavuji spise neco obecnejsiho, napr. binarni vystup (a na nej
treba zarovku), binarni vstup (s tlacitkem), A/D prevodnik (a programek,
napodobujici osciloskop) apod.
Zkratka neco jako Logitronik na soucasne urovni, tak pro zaky zakladni
skoly.
Mimochodem: jak si nasi nejvyssi pedagozi predstavuji napln predmetu
Informacni technologie?