MCU (CPU) z hradloveho pole.

MK info
Středa Březen 17 14:35:00 CET 2004

> Zdravim.
>
> Docela delsi dobu mi v hlave lita myslenka,
> udelat MCU ci CPU z hradloveho pole. Pri jejich
> rychlosti by se asi dnes dala takto "utesat"
> velice hezka a rychla soucastka a cele vymysleni
> je spise o logice architektury, aby proste byla
> co "nejdomyslenejsi".
>
> Nevite nekdo o nejakem sajtu, kde by se neco
> takoveho dalo najit ? Neverim ze bych mohl byt
> s timhle napadem prvni :). Ja totiz nevim
> co bych mel hledat, jinak bych si rekl Googlu,
> ale co mne napada je na webu strasne mockrate
> a neni to co bych rad.

> [...]

http://www.opencores.org/ a mnoho, ale opravdu mnoho dalsich :-))))
pripadne placene navrhy a tech je jeste podstatne vice :-))))

Nechci Vam brat iluze, ale co to tvorite a hlavne kolik na to mate :-)))
Doporucuji spise se zamerit na SOC, v tech je jiz pomerne slusny vyber

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz