AW: MCU (CPU) z hradloveho pole.

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:35:00 CET 2004

> Nevite nekdo o nejakem sajtu, kde by se neco
> takoveho dalo najit ? Neverim ze bych mohl byt
> s timhle napadem prvni :). Ja totiz nevim
> co bych mel hledat, jinak bych si rekl Googlu,
> ale co mne napada je na webu strasne mockrate
> a neni to co bych rad.
Vetsina vyrobcu 'poli' PRODAVA i ruzna jadra procesoru
ve VHDL (treba).

Existuje i par firem,ktere se specializuji na prodej IP
(intelectual property - tusim), pod kterym se da
predstavit leccos. Treba FFT, DCT, JPEG koder,
procesorova jadra apod. Ale byva to dost drahe.
O neco free jsem nezavadil. Ale ani usilovne nehledal.

Pavel Krejci