Re: Presna vaha

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:34:48 CET 2004

Ta presnost je docela slusna. Jak si vzpominam, tak u 15Kg obchodnich
vah se pouzivala presnost 5g. Deti mam take dve a jeste ted mi bere
hruza pri pomysleni, ze se v noci ucastnim krmeni a nasledne i
vazeni.
  Doporucuji kojit - zeny to maj v genech a zvladaji to i bez vazeni
a usetreny peniz investovat do kamery. Nebo si vylepsit profil
stenici do kocarku - hlidanim zda malej rve kdyz je sam venku ci ve
vedlejsi mistnosti.

Radek

Reklama:
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz