UPS & zakon o odpadech & sample integracu (OT)

J.B.H. hw-news
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

> dorucit a ne se
>
> To sice pane Greple ano, ale oni se take nestaraji o to co
> udelam ja, nybrz
> me upozornili, co mohou udelat celnici. A protoze ti me jiz
> presvedcili
> nekolikrat, ceho vseho jsou schopni :(, tak jsem upozorneni
> UPS nebral na
> lehkou vahu a zeptal se zde.
> Bohuzel jsem se pri cteni uvedeneho zakona o obalech
> nedozvedel, zda celnik
> ma pouze upozornit me nebo onu firmu, ktera se o Seznam
> stara a nebo ma
> [...]

To je typicky priklad naseho zakonodarstvi, tedy pokud to je tak, ze tam fakt nejsou sankce, zakon neco prikazuje, urcuje a neni tam zadna sankce, viz treba volebni zakon, at si kazdej obhajuje poslance jak chce, ale dokud tu nebyla prevaha socdemaku, tak se pokud vim nestalo, aby se prijal zakon a za 2 mesice byl stav legislativni nouze, protoze se tam udelala bota, to jsou ty socialni a vseupravujici zakony, ktere se otaci proti lidem, zakon o pristupu k informacim zpusobil, ze kdyz chci odpoved na otazku, kterou vi urednik z hlavy, nemohu se zeptat ani ustne ani emailem, ale pisemne a na dobrku mi prijde treba i za 200 korun odpoved Ano ci Ne, neprehanim, tomu rikam socialnistat, jestli se to tady nezmeni, budu za rok nebo za dva silne uvazovat o vystehovani, treba na druhej konec sveta. jbh