mp3 player

Pavel Kutina pkutina
Středa Březen 17 14:34:47 CET 2004

Podarilo se Vam to nejak rozumne rozchodit ? Mne popravde receno ani moc
ne. Z prilozenych prikladu jsem nabyl dojmu, ze je nutno to same, co ve
VHDL, napsat i v Cecku (netusim proc).

A kdyz jsem zkousel preklad pro Xilinxy (coz by melo umoznovat),
zkolabovalo to na nejakych chybach. Veci, jako pouziti jenom RTL popisu
nebo jenom struktury se snad daji obejit (kompilace pomoci "vst" a "vbe").

Uvazovali jste nekdo navrhnout a udelat si vlastni cip ? Mam pocit, ze
na www.mosis.org je nabidka pro male serie... Ale i tak je to drahe. Ale
pokud by to zakaznik zaplatil, tak proc ne, zejo...

Bohuzel, pro Linux neexistuje zadne free reseni (nebo za rozumnou cenu)
pro programovani FPGA od Xilinxu, Altery nebo Cypressu, skoda. Kvuli
tomu ale Windows kupovat neminim...

Vasek