UPS & zakon o odpadech & sample integracu

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:34:47 CET 2004

Ahoj,

clo som neplatil, este mam k dobru MWst. Zatial som na tom prehraval
len mp3 a pozeral JPGcka, vsetko OK. Cez vikend sa pozriem na zvysok a
dam vediet. Mozem aj sukromne, ak by ostatni mali namietky.
Necakal som od toho ziadnu extra kvalitu, hlavne som to kupil, aby som
si vecer mohol pustit hudbu a nemusel kvoli tomu mat zapnuty comp.

--
Jindro