UPS & zakon o odpadech & sample integracu

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:34:41 CET 2004

> Sakra, to je rana.
> Takze za studnu, ktera se pouzivala od doby Masaryka
> nakonec budu v EU muset platit vodne a stocne.
> Jasne, to stocne chapu, protoze ta voda nekam musi jit,
> ale vodne? Doufam, ze kdyz z ni mudu muset platit dan,
> tak alespon jednou(treba za pet let) prijde nekdo,
> kdo mi tu vodu otestuje. Ale toho se nedockam, ze?

	Spis bych si tipnul, ze budete muset ten test nechat delat treba
kazde dva roky na vlastni naklady. Pokud ne, tak bude nesmite pouzivat
studnu (a pak ji mozna budete muset pod urednim dohledem na vlastni naklady
zasypat), nebo se vystavujete vysoke pokute a vezeni za ohrozeni zdravi
skupiny obyvatel bla, bla, bla ... coz je vlastne teroristicky cin :-((

	Jeste bude veselo!

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz