WWW server pro MCU

Martin Pesava pesavova
Středa Březen 17 14:34:39 CET 2004

zajimal jsem se o tom trochu a podobnych embedded www je hafo. nema asi cenu
vyvijet vlastni www server, protoze nejnarocnejsi je pripojeni toho
jednocipu do tcp site. muzes pouzit obvod S7600A kterej uz ma
implementovanej TCP stack ale  stejne bude trvat dlouho nez to napises (ma
to pomerne rozsahle a narocne API) a nevymyslis nic prevratneho co nynejsi
embedded servery maji. dokonce jsem cetl ze uz exituje WWW a FTP dohromady v
jednocipu (je to spis takova parodie na servery)

Pavel H?bner

----- Original Message -----
From: "Martin Pesava" <pesavova@dkm.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, September 23, 2002 9:09 PM
Subject: WWW server pro MCU

Hoja konfero :)
Momentalne vyvijim maly WWW server pro Win32 a kamarada napadlo, ze
kdyby se to napsalo ve standard cecku, tak ze by to slo treba pouzivat
i pro linux a hlavne, co mne zajima nejvic ... i pro jednocipy. Chtel
bych se proto zeptat, jestli treba uz neco takoveho neexistuje, jestli
to mam zacit prepisovat (momentalne to pisu v Delphi) ... a nebo
jestli je to blbost a delal bych neco, co uz 100x existuje. Je mi
jasne, ze tady je spousta lidi, co o tom ma prehled a tak se ptam tady
:)

Predem dik za odpovedi :)

--
Best regards,