Převíjení motorů

Milan Lomoz milan.lomoz
Středa Březen 17 14:34:40 CET 2004

Zdravim.

Nestacilo by udelat pasmovou propust z operaku a to rozumneho
radu dle potreby ? Pak vytvarovat do hran a pak zmerit kmitocet
lacinym jednochipem taktovanym krystalem. Mozna dost slozite
na prvni pohled, ale verim ze by to pracovalo hezky. Tak do 200Kc
by se to snad veslo. Nebo jsou ty filtry nejak vyrazne lacinejsi ?
MAXIM totiz moc laciny nebyva. Jen je otazka, zda Vam nebude
vadit trochu vice soucastek.

Jen mi prosim reknete co je to HDO, nejak mi to nezapaluje,
co by to mohlo byt. Az mi to reknete, mozna budu mlatit
hlavou do stolu, ale ted fakt nevim :(.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Milan Lomoz [mailto:milan.lomoz@worldonline.cz]
Sent: Monday, September 23, 2002 7:23 PM
To: HW konference
Subject: Filtry MAXIM

P?kn? zdrav?m,
m? n?kdo ze zde p??tomn?ch zku?enosti s filtry v??e zm?n?n? firmy?
Cht?l bych postavit p?ij?ma? HDO /216 Hz/ a m?m obavu, ?e 50Hz bude prost?
"p?ek??et".

Cht?l bych potom kmito?et 216 Hz detekovat pomoc? f?zov?ho z?v?su.

?i m?te jin? a lep?? n?pad jak realizovat detekci frekvence HDO?

D?ky za sd?len? zku?enost? p??padn? "nakopnut?" spr?vn?m sm?rem.

D?ky za n?pady a s  pozdravem

Milan Lomoz