kde je chyba

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:34:30 CET 2004

Dejte to prosim nekam na web, jak uz jsem psal. Do konference by se prilohy
posilat nemely (uz se to tu resilo), ani mne to sveho casu nefungovalo.
Pokud web nemate a souhlasite s tim, poslete mi to, dam to tam sam...

Jirka

----- Original Message -----
From: "J. Z." <jz@merlin.natur.cuni.cz>
To: "HW-konference" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, September 26, 2002 7:09 PM
Subject: kde je chyba

Tak nevim. Uz trikrat jsem poslal do konfery v priloze ta spektra (naposled
pred asi hodinou) a nic. Ted jsem si to poslal na jinou schranku a je to tam
okamzite. Ze zkusenosti predpokladam, ze delam chybu, ale nevim kde.
Nejsou snad v konfere zakazane prilohy? Prosim o vysvetleni.
Dale prosim nenadavat, nebit, ani kdyz to ted prijde 3x.
Diky
J.Z.