program na prohlizeni BIOSu "offline" pod Win

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:34:28 CET 2004

  Zdravim!

 To prohlizeni jinych BIOS asi nepujde.
Nektere BIOS (uz asi vetsina) jsou spakovana a BIOS si to pri
nabehu pocitace rozpakuje. A BIOS je delan modulovo - mozne je
si pridat udelat modul - napr. bootovani ze site podpora LCD
display a pod. Na prohlizeni techto modulu jsou taky nejake softy -
ted narychlo nevim odkud jsem ich mel.

  S pozdravem
                                         Igor

P.S.: BIOS si nastaveni uklada do CMOS.