spínání

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:34:21 CET 2004

On Tue, 1 Oct 2002, Vymetal Tomas wrote:

> pomoc? LPT chci sp?nat 64 v?stupn?ch ?rovn?, bez n?jak? slo?it? elektroniky.
>
> 7 bit? by bylo datov?ch, jeden stavov?.
>
> mimo PC pak multiplexer, kter? vybere jeden ze 128 dr?t? a na n?j ode?le hodnotu ze stavov?ho bitu.
>
> a ka?d? dva dr?ty budou p?ipojeny na jeden ze 64 klopn?ch obvod?
>
> jednotliv? klopn? obvody by pak sp?naly nap?. rel?.
>
> Jsou moje ?vahy spr?vn?, plus kde sehnat dostate?n? siln? multiplex ?

Nebylo by lepsi dat za sebe do serie X obvodu typu 74hc4094 ? (seriovy
posuvny registr). Ma clk, data, OE a strobe. Musite ale vzdy pri kazde zmene
poslat znovu celou kombinaci vsech vystupu, pak pomoci strobe je najednou
prepisete ven. Stacily by 4bity na ovladani vcetne OE - tedy nastavovani
vysoke impedance vystupu. (bez OE 3bity)