Re: spínání

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:34:21 CET 2004

Nedavno jsem narazil na webu maxima na MAX7302 SPI/QSPI/MICROWIRE kompatibilni
26Mbps, 28 vystupu

Each port can be configured either as a push-pull logic output capable of sinking 10mA and sourcing 4.5mA, or a Schmitt logic input
with optional internal pullup. Seven ports feature configurable transition detection logic, which generates an interrupt upon change
of port logic level. The MAX7301 is controlled through an SPIT-compatible 4-wire serial interface.

Blby je, ze MAX dava vzorky jen 2 a jsou potreba 3 :o))))))

Pavel K.

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Vymetal Tomas" <vymetalt@snt.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 1. ??jna 2002 14:40
P?edm?t: sp?n?n?

pomoc? LPT chci sp?nat 64 v?stupn?ch ?rovn?, bez n?jak? slo?it? elektroniky.

7 bit? by bylo datov?ch, jeden stavov?.

mimo PC pak multiplexer, kter? vybere jeden ze 128 dr?t? a na n?j ode?le hodnotu ze stavov?ho bitu.

a ka?d? dva dr?ty budou p?ipojeny na jeden ze 64 klopn?ch obvod?

jednotliv? klopn? obvody by pak sp?naly nap?. rel?.

Jsou moje ?vahy spr?vn?, plus kde sehnat dostate?n? siln? multiplex ?

T.p.V.