karta NVIDIA

Ing. Peter Mihálik pmihalik_vmt
Středa Březen 17 14:25:24 CET 2004

Dakujem za vysvetlenie. Skutocne je to tou grafickou kartou. Takze hned
zacinam hladat na nete.

Este raz dakujem.

----- Original Message -----
From: "Vymetal Tomas" <vymetalt@snt.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, October 14, 2002 11:08 AM
Subject: Re: karta NVIDIA

Univbe a vesa byly programy pouze !!! pro karty 2d nikoliv 2d/3d jako jsou
nap?. TNT a spol. S3 trio byla tehdy sice podobnou kartou, jen?e zde bylo 3d
pouze ?ekl bych emulov?no, tak?e soft n?jak?m zp?sobem chodil. Zkusil bych
bu? rozjet 2. PC, nebo bych se pod?vat na n?jak? f?ra ohledn? univesy (a
jako ?e jich bude). Teoreticky je mo?n?, ?e vy?ly i n?jak? nov?j?? verze,
tak?e bych doporu?il se nejd??v porozhl?dnout po netu.

T.p.V.