100MHz siet

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 14:25:14 CET 2004

Mohu, pros?m, m?t dotaz jakou pouzivate sirku plosek pri te rozteci 1,27 a
jakou sirku tech spoju mezi nimi? To si dovolite delat i v domacich
podminkach bez nepajive masky? Jake mate pri tom procento uspesnosti?

a s tou pistolovkou si dovolite pajet i slozitejsi ( a drazsi ) brouky?
Jeste vam nic neodeslo? Ja jsem jednou i mikropajeckou oddelal brouka na DCF
prijimac (bipolar, napajeni 1,5 - 5V) jen proto, ze je uzemeny jeden konec
trafa a na hrot se kapacitne dostava az 24V. Je pravda, ze ta desticka byla
prizemena pres neco jineho. Kdyz lezi volne na stole, nic se nestane.
Andel