Impedance audio vystupu

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:25:12 CET 2004

To je asi zbytecna komplikace. Staci hodne signalu (1 az 2V pro plne
vybuzeni, neprehnat to vzhledem k rychlosti prebehu toho operaku) a vetsi
peclivost zemeni, pokud je to v ramci jedne bedny. Pokud prichazi signal po
kabelu odjinud, nesmi byt obe zarizeni pripojena na nulak. Pokud jsou, je
potreba linkove trafo. Pred nim ale nemuze byt odpor 1K. Symetricky vystup a
vstup bez trafa bych bral jako posledni moznost. Ale pripoustim, ze jsem
staromodni.
Andel

----- Original Message -----
From: Jaroslav Lukesh <lukesh@k-net.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, October 23, 2002 3:50 PM
Subject: Re: Impedance audio vystupu

To neni tim odporem. Hadejte, proc se delaji symetricke linky. Ikdyz
odstranite vsechny mozne zemni smycky (i kapacitni vazba sekundaru na
primar!!!), muze to klidne brucet dal. Dejte tam symetricky vystup (staci 1
tranzistor napajeny z 2 velkych monoclanku, 2 odpory 22k a 2 kondy 1uF,
vydrzi to zapnute 4 roky s nealkalickyma baterkama) a dobastlete si
symetricky vstup.

              +1,5V

              +-C----o

o------------K         vystup
o--+          |
   |          +-C----o
   _          R
stred         |
napajeni      o
              -1,5V

JL.

----------
Odes?latel: Tomas Chvatal <tchvatal@ezop.cz>
koupil jsem novy receiver, ktery ma mimo jine i vystup na subwoofer.
Zesilovac na sub. jsem stavel ja a je s TDA7250 v mustku.
Po propojeni zesiku s receiverem se ze sub. line dosti vyrazne bruceni.
Pritom na vystupu z receiveru jsem osciloskopem zadny brum nenasel.
Po vymene umelohmotnych CINCHu za zlacene se to docela zlepsilo,
ale porad tam nejaky brum je.
Pak jsem od znameho sehnal schema toho receiveru a zjistil jsem ze
na vystupu je OZ a z vystupu ke konektoru vede signal pres 1K odpor
(je tam jeste clen pro MUTE).