Nabijecka pro Nokii 3310

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 14:25:04 CET 2004

je mi jasne, ze ked ma nabijacka na stitku 3,7V a ine udaje a je tam iba
trafo, ktore naprazdno dava vyse 7V, nebude vsetko OK, ale bola to
nabijacka kupena s telefonom v jednej krabici. Kupovali sme ich niekolko a
vsetko bolo to iste... Proste pre nase krajiny netreba step-down, zbytocny
prepych...