Re(3): COVOX driver na Win95?

Petr Zbranek petr.zbranek
Středa Březen 17 14:25:07 CET 2004

> Tak nevim, jeden polozi dotaz, druhy (ja) ho zodpovi a treti
> (profesionalove) zacnou kafrat, ze dany problem je ztrata casu.
> Pokud Vas D/A prevodnik na paralelni port nezajima, tak aspon nerejte
> do tech, ktere to zajima.
>
> Pavel Kadecka.

Souhlasim!

Setkavaji se zde ruzni lide. Profesionalove
kteri musi (bohuzel) myslet predevsim ekonomicky
a kutilove kteri maji mene penez a vic casu
a chut si hrat. A chut si hrat je zcela iracionalni
a tezko riditelna muza. Presto je dobre ji podporovat.

Protoze kdo si hraje, ten napriklad pri pozdnim prichodu
na divadelni predstaveni volne misto hleda.
Jini si jej vytvari plastickou trhavinou. I kdyz ...?
Omlouvam se, asi jsem nepouzil vhodny priklad.

Petr Zbranek