DPS na redukci CF-IDE

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 14:24:56 CET 2004

On Thu, 31 Oct 2002, Locker Martin wrote:

> Zdravim,
>
> rad bych kdyby mi nekdo zkorigoval navrh zdroje pro napajeni
> krokovych motoru. (tak velky zdroj jsem jeste nedelal).
>
> 4 krokove motory, proud 2,5A

celkem odber tedy 10A ?

> jak velke dat kondenzatory ???

Podle toho jaky chcete mit ubytek napeti. Napr. vzorec =

  Kapacita [F] = odber [A] * cas [s] / ubytek [V]

takze kdyz mate trafo 30V, po usmerneni *1.4 - ubytek na D = 40V vyst.
napeti. Chcete aby max. pokles byl 5V pri odberu 10A, doba mezi pulperiodami
je 10ms . Vychazi kondy 20mF .

> Nejdulezitejsi, ocekavam, ze z trafa tam bude maximalne 42V. Drivery
> krokacu (LMD18245) jsou na 55V. Nemuze se tam nahodou objevit vic,
> resp. lze to nejak chranit?

Z trafa tezko, ale vrele doporucuju dat ty filtracni kondy s patricnou
kapacitou obycejne a k tomu jeste mensi impulsni kondy treba 2x47uF/63V
co nejbliz ke kazdemu LMD18245 na plosnak aby ty impulsni proudy vykryvaly
ty rychle kondy. Jinak vam to napajeci napeti u LMD bude litat v rytmu
spinani a nekdy  to muze i zblbnout ridici obvody... ty impulsni kondy
maji treba v PSelectronic.