SPICE modely

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:24:47 CET 2004

> Podle tech neobvyklych hodnot to mozna bude tantal. A ty asi maji.
>
> Jirka

Nevim jestli tantal muze vypadat stejne jak radialni elyt.
Co jsem zatim videl tantaly tak vzdy v kapkovitem tvaru.
Jeste mne napada treba bipolarni provedeni, ale to taky nikde nemaji.

> neobvyklou

mate pravdu prepsal jsem se, ale jen v napeti, ma tam byt 15uF/6,3V

Tak to opravdu nevim jak to zjistim na vicevrstve desce.Jsou to kondy tesne u patice na procesor(socket370-celeron)
Snad jen stylem pokus omyl :-)

Andrzej Wantulok

Email.cz -----> Va?e emailov? schr?nka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Po?ta zdarma!