nahrada tranzistoru

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:24:47 CET 2004

Diky za ty odkazy, zkusim je prozkoumat.
Je to do RC regulatoru - prijimac ma ridit rychlost a smer motoru.
Takze rychlost tam asi nebude kriticka.
Napajeci napeti bude 4.8V

Ondrej Tesar

z> 1) MOSFETu pro dobre otevreni opravdu nestaci 3V, normalni musi mit min.
z> 10V, logic level min. 5V. Existuji i typy pro 3V logiku, jsou ale velmi malo
z> rozsirene.

z> 2) P-kanal MOSFET pro 20A neni nejvhodnejsi, z principu ma vetsi Rdson nez
z> N-kanal.

z> 3) zapojeni nelze pro MOSFETy pouzit primo, byly by potreba vetsi upravy
z> kvuli zajisteni korektniho buzeni. Nezminujete se krome toho o velikosti
z> napajeciho napeti ani o pozadovane rychlosti spinani...

z> 4) doporucoval bych zvazit pouziti 4 N-kanalovych MOSFETu a vhodnych driveru
z> pro mustek treba od International Rectifier (http://www.irf.com). Pro
z> "horni" transistory si tyto drivery vyrabeji samy pomocne budici napeti na
z> principu nabojove pumpy. Dostupnost treba u http://www.semic.cz.

z> Jirka

z> ----- Original Message -----
z> From: "Ondrej Tesar - Boza" <boza1@volny.cz>
z> To: "hw - konference" <hw-news@list.gin.cz>
z> Sent: Monday, November 04, 2002 7:58 PM
z> Subject: nahrada tranzistoru