Linux a zacatecnik

devik devik
Středa Březen 17 14:24:45 CET 2004

| Odes?latel: David Belohrad <David.Belohrad@cern.ch>
| to jo. na linuxu mate emulatory, ale pokud nechcete pod win pouzivat
'eval'
| verze, tak vam nezbyva nez je ukrast (alespon v pripade pspice). a to
jiste
| uznate ze neni ten
| nejlepsi zpusob.

To ne, ale pokud se podivate na soubory, ze kterych to demo cerpa,
zjistite, ze to jsou standardni spice modely primo od vyrobcu tech
soucastek.

Myslim, ze prohledat web by taky nebylo spatne...?

http://www.google.com/search?as_q=%221n4148%22+spice+model&num=100&hl=cs&ie=
ISO-8859-2&btnG=Vyhledat+Googlem&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filety
pe=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

http://www.onsemi.com/pub/Collateral/ONDISCRETES.LIB
http://www.dse-faq.e-online.de/mawin.txt (hledejte Spice)
http://www.fairchildsemi.com/models/PSPICE/Discrete/Bipolar_Transistor.html

JL.