Linux a zacatecnik

Elatec - Radek Pulpan pulpan
Středa Březen 17 14:24:45 CET 2004

Ale no tak. Nepomlouvejte mi Suse. Pouzivam ho jiz 4 roky na firemnich
internetovych serverech. (web, mail, router, firewall...) . Nemel jsem
nikdy zadny problem ani se stabilitou ani konfiguraci. Jeho vyhoda je v
tom, ze v?echny softwary mate prilozeny na 8 CD u distribuce. Nic
nehonite na inetu. Pouze vlozite CD a instalujete balik.

Drive jem pouzival i baliky pro redhat (kdy? jsem chtel provozovat qmail
a ten byl bud ve zdrojacich nebo rpm pro Redhat), vzal jsem rpm pro
redhat dal install , nakonfiguroval a jelo to bez problemu.

Podpora cestiny je bezkonkurencni pokud to chcete pouzivat jako
kancelarskou masinu. A ve verzi 8.1 kterou jsem si minuly tyden
instaloval jsem uz ani nesahl na klavesnici. Vse je mysoidni a lehce
konfigurovatelne bez potrebnych znalosti.

CO se tyce bezpecnosti Suse to resi automatickym zaplatovanim jako Win
XP. Mam nastaveny automaticky update a server si vnoci cuchne k Suse
severum a zjisti zdali nejsou dispozici nove updaty a zaplaty. Ranou
prijdu a uz mam email, ze se server updatoval a nahral nove opravne
baliky.

Jako spokojeny uzivatel tedy branim Suseho.

Radek Pulpan