"Zavora" na 20 az 30 metru.

Tomas Chvatal tchvatal
Středa Březen 17 14:24:36 CET 2004

Odpovim obema naraz:

Stahnout to zatim nikde nejde, zatim je v tom pekny svincik, treba dnes
tam budu dopisovat konfiguraci barev. Bohuzel v praci se nedostanu na
zadnou CVS a z domu pripojeni nemam uz vubec, takze zatim delam denni
releasy. Ma to par kB, coz je snesitelne.

Znate wxWindows ? Pouvazujte nad vhodnym formatem (ASCII) knihoven a
souboru. Ja neco mam vymysleno, ale mozna prijdete na neco lepsiho. Mohl
byste napsat I/O souborove funkce, proste rozparsovat soubor a nasypat
prvky do pole - strukturu dodam. Stejne ukladani

Nepouzit .sch z toho duvodu, protoze bych to mel rad integrovane -
prohodite hradla v PCB (protoze se to lepe routuje) a zmena se promitne
do SCH. Paklize by to bylo roztrzeno do dvou souboru, synchronizace by
se neprovadela dobre. Tohle treba neumel ani Eagle ( pamatuji verzi 3.0).

Knihovny z GSCHEMu by mozna pouzit sly, ale zatim jsem je nezkoumal. Ani
to, jak je rozsirit pro PCB.

Ale muzeme se bavit, jestli je to vyhodne, nebo neni. Stejny duvod je
nevyuziti gschemu z gEDA baliku. Pouziva GTK knihovny, ktere jdou sice
zkompilovat i ve Windows, ale je treba mit port GCC do Windows.
wxWindows tam jdou zkompilovat nativne, treba v BC++5 nebo ve VisualC++.
Proto tohle neni ani tak o Linuxu, jako o multiplatformnim pristupu. Ale
ja to treba pisu na Linuxu. Pokud by nekdo chtel prispet a ma jenom
Windows (nebo Maca), v tomto pripade by nemel byt problem.

Mozna by to chtelo asi domluvit se, kdo by mel zajem, a trochu probrat i
koncepci a strukturu, co by komu vyhovovalo, priznavam, ze rad uslysim
nazory z vice stran.

V. Peroutka