nahrada tranzistoru

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:24:33 CET 2004

Muzete mi prosim prilezitosne zmerit napeti naprazdno a proud nakratko
toho generatorku?
A pripadne odhadnout pocet otacek?
Jde mi o to, jestli bych tento generatorek mohl pouzit ke sve vodni
mikroelektrarnicce.

Diky Ondrej Tesar

p> Prisla mne mackaci svitilna. Je to cele plastove i kolecka, hrackove
p> provedeni. Dosvit asi 10m. Pro smatrani potme napr. k vypadenym jisticum,
p> hledani neceho co se zakutalelo pod gauc, posviceni do PC  atp. je to dobre.
p> Moc to asi nevydrzi, ale nic to nezere. Rozdelal jsem to. Je tam jednoduchy
p> generatorek, plastova kolecka a setrvak se zalitymi magnety. Pak jsem mel co
p> delat abych to dal dohromady, protoze z toho porad vyskakovaly zapadky.
p> Pro moje ucely je to vyhovujici.
p> pf2002
p> ---
p> Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
p> Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG (http://www.grisoft.cz).
p> Verze: 6.0.413 / Virov? b?ze: 232 - datum vyd?n?: 6.11.2002