nahrada tranzistoru - scan obrazku

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:24:33 CET 2004

V roce 1980 jsem koupil 2 cestovni Esky. Slapky se ukroutili po par
kilometrech. Koupili jsme nove paky a bylo to to same. Pak uz jsme je
nechali navarit. Klice z naradi byly nepouzitelne. Takze POZOR uz tehdy se
asi zacaly zavadet "hlinene kovy". Zajimave, ze uplne tvarove stejne
montazni klice od kola z roku 1968 jsou neozvejkane dodnes a byly docela
dost pouzivane. Jinak ale ty kola funguji dodnes. Ostatni soucasti vydrzely
v pohode.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz