baterka

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:24:32 CET 2004

Predstavte si, ze aplikace na strane RS232 vyzaduje potvrzeni/odpoved na
svoji zpravu do 200 msec. Kdy? ji nedostane, provede ......
Jak to zajistite, kdy? na druh? strane mate sit CSMA/CD a "pouze"
prevadite data?

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz

From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Miroslav Sinko
Sent: Friday, November 08, 2002 3:52 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: TCP/IP

Mam skusenosti s prevodnikom RS232/TCP-IP Lantronix. Momentalne ponukaju
takyto http://www.lantronix.com/products/ds/mss100/index.html,
ja som pracoval so starsim, ale predpokladam, novy ze bude jedine lepsi.
Jeho funkcia bola taka, ze sa najprv nakonfiguroval (cez siet alebo
RS232), potom sa resetol a uz pracoval :-) Fungoval ako TCP/IP server,
na ktory sa spolupracujuci napr. PC konektol (na nakonfigurovanu IP atd)
a od tej chvile cez neho vsetky data zabalene do TCP/IP paketov
transparentne prechadzali na RS232 stranu a naopak data posielane do
jeho RS232 vychadzali z Eth. strany zabalene do TCP/IP paketov. Tak
neviem, nezda sa mi, ze musi respektovat nejake "konkretnosti"
aplikacie. Applikacia, ktora posiela/prijima na RS232 strane vobec nevie
o tom, ze je nejaky prevodnik pripojeny a aplikacia, ktora pracuje s
TCP/IP stranou ma jedinu podmienku a to, ze sa ako klient pripaja k
serveru a potom uz iba posiela svoje data (a to je LEN standardne
spravanie sa aplikacie, ktora chce komunikovat TCP/IP protokolom).

(...a Lantronix ma aj 485kove modely)

miro